V Ý Z V A
na predloženie cenovej ponuky
Zákazka na stavebné práce podľa §117 zákona z. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Identifikácia vereného obstarávateľa:
N á z o v: Obec Moravský Svätý Ján
S í d l o: Moravský Svätý Ján 803, 908 74 Moravský Svätý Ján
IČO: 00309737
Kontaktná osoba: Anton Emrich – starosta
Telefón: +421 905 814 399
E-mail: starosta@obecmsjan.sk
Názov predmetu zákazky: Rekonštrukcia ulice – Zámocká
Druh zákazky: stavebné práce
Typ zmluvy: Zmluva o dielo
Opis predmetu zákazky:
Predmetom tejto stavby je rekonštrukcia nevyhovujúceho stavu komunikácie Zámocká v obci Moravský svätý Ján.Existujúca komunikácia je tvorená cestnými panelmi a povrch je nevyhovujúci pre jazdu vozidiel. Projekt navrhuje úpravu a navýšenie nivelety vozovky tak aby jazda bola plynulá a odtok dažďových vôd bol zabezpečený mimo pozemku následne do zelene. Proj. dokumentácia rieši rekonštrukciu komunikácie v úprave nivelety a vyspravení porúch na vozovke. Šírka vozovky ostane zachovaná a len sa upraví povrch.
Návrh úprav spočíva vo zvýšení nivelety vozovky. Na existujúce paneli sa položí vyrovnávacia vrstva asfaltu – ložná plocha a následne sa v hrúbke 60 mm uloží obrusná vrstva po celej ploche. Nájazdy sú tvorené obrubníkmi uloženými na šikmo tak aby tvorili plynulý nájazd z existujúcej plochy na navrhovanú. Obrubníku po kraji vozovky sú nájazdové osadené do betónového lôžka tak aby pri osádzaní boli mimo plochy cestných panelov.
Návrh je v zlepšení kvalitu jazdy a tiež v odvedení dažďových vôd z tejto komunikácie do zelene a do rigolu. V rámci používania a poveternostných podmienok po určitej dobe môže prísť k prekopírovaniu existujúcich škár do obrusnej vrstvy vozovky. Tento jav je nutné následne odstrániť odfrézovaním časti vozovky a následným do asfaltovaním tak aby bol dodržaný sklon vozovky.Smerové vedenie je prispôsobené k súčasnému vedeniu komunikácie a je priame.Šírkové vedenie premenlivé a je širšie než existujúca plocha. Šírka je 6,8m.
Konštrukcia obrusnej vrstvy:
Konštrukcia komunikácie z asfaltobetónu je nasledovná – typ A2
asfaltový betón pre obrusnú vrstvu AC011, CA 50/70, STN EN 13108-1, 60mm
Asfaltový spojovací postrek PS, AEK, STN 736129 0,5kg/m2/
asfaltový betón pre ložnú vrstvu AC011, CA 50/70, STN EN 13108-1, premenlivá
Asfaltový spojovací postrek PS, AEK, STN 736129 0,5kg/m2/
Zemné práce zahrňujú:
odvoz skládkového materiálu na dohodnutú skládku
Podložie pod chodníky upravené na Edef,2 min. 45 MPa.
úprava pláne pod chodníkom so zhutnením 98 % PS, resp. na relatívnu hutnosť 0,8 podľa druhu zeminy
Podrobne viď v prílohe Projektová dokumentácia.
CPV: 45233223-8 Obnova povrchu vozoviek, 45233000-9 Stavebné práce, práce spodnej a vrchnej stavby diaľnic, ciest
Predpokladaná hodnota zákazky: 62 614,69 bez DPH
Miesto dodania: Obec Moravský Svätý Ján, ulica Zámocká, parcely podľa PD.
Možnosť predloženia ponuky: na celý predmet zákazky
Variantné riešenie: neumožňuje sa
Termín dodania: do 80 dní od odovzdania staveniska.
Lehota a adresa na predloženie ponúk: do 30.9.2019, 13:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
Obecný úrad Moravský Svätý Ján, Moravský Svätý Ján 803, 908 74 Moravský Svätý Ján, starosta@moravskysvatyjan.sk,(max objem dát na 1 e-mail je max 10 MB)
Jazyk ponuky: Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.
Miesto, dátum a čas otvárania ponúk: Obecný úrad Moravský Svätý Ján, Moravský Svätý Ján 803, 908 74 Moravský Svätý Ján, Dátum : 30.9.2019, 15:00 hod.
Podmienky účasti uchádzačov
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa nasledovné podmienky:
12.1§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. Uchádzač predkladá doklad, že je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce v rozsahu predmetu zákazky (napr. výpis z obchodného registra alebo obdobnej evidencie, resp. iný doklad). Postačí prostá fotokópia výpisu).
12.2§ 32 ods. 1 písm. f) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží o danej skutočnosti čestné vyhlásenie.
12.3 Nesmie u uchádzača existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami. Uvedené skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania.
Za nesplnenie podmienok účasti bude uchádzač vylúčený!
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov (ZHS) vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (§ 152 a nasl. zákona). Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods. 3 zákona. Uvedený zápis v zozname HS sa nemusí predkladať v ponuke pretože ho dohľadá verejný obstarávateľ z verejného registra ÚVO.
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu na overenie splnenia podmienok účasti.
Požiadavky na spracovanie cenovej ponuky, obchodné a dodacie podmienky
uchádzač predloží cenovú ponuku, kde celková cena bude vypracovaná v EUR s DPH za predmet zákazky v súlade s bodom 4 tejto výzvy a bude zahŕňať všetky náklady s predmetom plnenia ak nie je uvedené inak.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
cena v eurách bez DPH
sadzba DPH v % a výška DPH v eurách
cena celkom v eurách vrátane DPH
Posudzovaná bude celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Ak nie je uchádzač platcom DPH na túto skutočnosť upozorní v cenovej ponuke. Zaokrúhľovanie položkových cien bude na 2 desatinné miesta.
Ponuku je potrebné predložiť v písomnej podobe a doručiť prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne najneskôr do uplynutia lehoty stanovenej v bode 9. tejto výzvy. Pre listinne doručenú ponuku platí, že ponuka musí byť doručená v nepriehľadnom uzatvorenom obale (napr. nepriehľadná obálka), ktorý musí byť označený údajmi:
Adresa ver. obstarávateľa
Adresa uchádzača (obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania)
Označenie: „Súťaž– neotvárať“
Heslo: „Cesta Zámocká“
Obsah ponuky
Cenová ponuka podľa Prílohy č.1 – Formulár cenovej ponuky (ocenený výkaz výmer) za predmet zákazky spracovaná podľa bodu 4 v súlade s bodom 13 tejto výzvy. Doklad bude podpísaný oprávnenou osobou za uchádzača.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
b1) Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stav. práce predmetu zákazky ( napr.: výpis zo živnostenského registra alebo obchodného registra, príp. iný ekvivalentný doklad) – postačí prostá fotokópia. Viď bod 12.1 vyššie.
b2) Čestné vyhlásenie že nemá uložený zákazky účasti vo verejnom obstarávaní. Viď bod 12.2 vyššie.
Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena
(celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH).
Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť s uvedením dôvodu a oboznámením uchádzačov. V prípade predloženia len 1 ponuky bude súťaž zrušená. Ak budú predložené 2 ponuky môže sa zadávateľ rozhodnúť či súťaž nezruší.
Prípadné otázky môžete včas adresovať (najneskôr 3 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk) písomne, odporúčame e-mailom na kontaktnú osobu v úvode výzvy. Zodpovedané budú najneskôr nasledujúci deň odo dňa prijatia. Preferuje sa e-mailová forma komunikácie pre tento účel.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu resp. doplnenie informácií uvedených v tejto výzve najneskôr 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk).
Verejný obstarávateľ v prípade nejasností v cenových ponukách môže požiadať o vysvetlenie resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie resp. doplnenie do 2 prac. dní odo dňa doručenia požiadavky. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene . Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní.
Verejný obstarávateľ vylúči z hodnotiaceho procesu ponuky uchádzačov, ktorí nespĺňajú podmienky účasti alebo požiadavky na predmet zákazky alebo neodpovedia na žiadosť verejného obstarávateľa vo veci vysvetlenia alebo doplnenia ponuky v požadovanom termíne, resp. odpoveď uchádzača (vysvetlenie/doplnenie) nebude v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
Preferuje sa e-mailová forma komunikácie pre tento účel.
Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 prac. kalendárnych dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk.
Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprijať ponuky, ktoré presiahnu uvedenú PHZ.
Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že jej obsah zodpovedá všetkým podmienkam definovaným vo výzve na predkladanie ponúk, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve na predloženie cenovej ponuky a bola predložená v lehote určenej vo výzve na predloženie cenovej ponuky.
Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude do 30 kalendárnych dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená.
Poskytnutie súčinnosti:
Úspešný uchádzač doručí do 5 prac. dní odo dňa doručenia oznámenia /informácie o prijatí ponuky podpísaný návrh zmluvy o dielo vrátane príloh v požadovanom počte. V prípade ak úspešný uchádzač nedoručí podpísaný návrh zmluvy bude sa to považovať za neposkytnutie súčinnosti a vyzvaný na podpis zmluvy bude druhý v poradí atď.
V Bratislave dňa 18.9.2019
Anton Emrich
………………………………………….
starosta
Prílohy:
Formulár cenovej ponuky (výkaz výmer)
Projektová dokumentácia
Vzor čestné vyhlásenie zákaz účasti
Príloha č.3 VZOR
ČESTNÉ VYHLÁSENIE
Dolu podpísaný ……………., ako oprávnený zástupca za uchádzača:
N á z o v/Obchodné meno:
S í d l o:
Štatutárny orgán:
IČO:
Týmto čestne vyhlasujeme, že spĺňame podmienku účasti § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, a to:
Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
V …………………….., dňa ……………
…………………………….
podpis